Första frågan avklarad

Japp, då har jag svarat på första frågan:) Jag har ju klart ingen aning om jag har gjort rätt, men det får jag ju hoppas på helt nekelt. Gick sjukt trögt att börja, men sen rullade det på:) Så nu har jag två kvar. Och nästa fråga ser ut att bli hyfsat enkel. Tredje blir en utmaning dock... Har fel bok nämligen. Lärarna sa att den boken inte var så viktig så sparsam som jag är kpte jag inte den boken. Tror ni inte den boken ska användas i sista frågan då?:( grr. Har lånat den på biblioteket, men det är fel utgåva... Suuuck på den alltså:P Aja, får göra så gott jag kan och sen låna den rätta utgåvan av en kursare senare.

Nu sitter jag här och velar om jag ska ut och springa... Vore skönt att kommna ut en stund, men det är ju så s*tans kallt:( Det snöar t.o.m här nu så inte ens solen värmer upp lite. Jag har ju alltid haft som policy att jag inte ska springa när det är under nollan, men nu har jag suttit still så länge att jag snart inte kan hålla mig till den policyn längre;) Vi får väl se helt enkelt. En paus blir det nu i alla fall:)

Hoppas ni har det bra. Puss på er

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-02-21 @ 12:17:07
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Filippa

Svar: Jag gör inte så mycket för tillfället. Du själv då?

2011-02-21 @ 18:44:48
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0