3 augusti

Hej på er i solen:)

Äntligen är solen framme och värmer gott. Och var ät jag då? joo, på jobb sju dagar på raken:( Inte okej!! Men idag fick jag sluta 14 så nu sitter jag på balkongen och steker haha. Riktigt härligt. Imorgon jobbar jag 18-22 och sen är jag ledig hela tre dagar. Ska bli så sjukt underbart!

Annars då? Tja annars så pluggar jag. Kul att läsa min blogg just nu eller?;) Haha, om jag inte jobbar så pluggar jag. Men i helgen kanske vi ska ner och titta på Malmö City Horse Show(heter den så...?) Jag är ju fortfarande väldans intresserad av hästar även om det var ett tag sen jag själv red. Om man räknar bort Dalarna då alltså;) Åh, vad jag saknar det!

Nu ska jag sätta mig och plugga på balkongen en stund och sen blir det middag och mys med älsklingen. Skulle gentligen tränat, men hoppar det idag och passar på imorgon när jag tvättar istället:)

Hoppas ni får en härlig solig kväll! Pöösss på er


Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. Kram.

2011-08-04 @ 22:15:00
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0