Överraskning

Älsklingen kom hem precis på sin lunch:) Mycket välkommet avbrott i pluggandet ju. Passade på att laga lite mat till oss båda. Jag är inte precis världsbäst på att laga mat till mig själv. Brukar glömma äta när jag är själv t.o.m:/ Så det passade ju bra. Nu ska jag snart ta tag i pluggandet och köra på tills älsklingen kommer hem efter jobb. Då ska vi in till stan och fixa pass. Våra går ut en månad för tidigt för att de ska vara giltiga när vi åker hem från Thailand. Typiskt. Menmen, det skulle ändå behöva göras så det är ju lika bra att det blir gjort nu:)

Ha det bra. Puss

Kommentarer
Postat av: annie

dela med dig av götmågan att ta tag i plugget ! :S

2010-11-01 @ 13:55:11
URL: http://annieny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0