Hemma igen

Ojojoj, helt slut nu. Låång dag i flera meningar. För det första har jag ju inte gått i sklan varje dag på evigheter. Sen så var det långt tidsenlig eftersom vi gick mellan tio och fem. Dessutom var dagen lång eftersom ämnet kanske inte var det absolut roligaste;) Intressant, men väldigt långt...

Aja, när jag skulle cykla hem kom jag på hur jag skulle göra en mäklarbeskrivning om jag skulle sälja Malmö...;

"Tycker du om vind? Tycker du om att cykla och gå i konstans medvind, oavsett vart du vänder dig? Tycker du om att alltid ha ett naturligt fluffigt, vinpinat uteseende? Tycker du om fenomenet att det aldrig någonsin regnar och snöar nedåt utan från sidan? Då är det här din stora chans att få dina önskningar uppfyllda! Malmö är, med sina 360 dagar med blåst, den stad som garanterat kommer att uppfylla dina drömmar. Passa på!"

Argh, jaa, hade världens motvind hela vägen hem och det var svinkallt ute:( Inte kul. Min häl och nu även vad gör svinont också:( Usch, usch, usch. Har smörjt in hela foten och hela vaden med tigerbalsam nu så hoppas på att det ska hjälpa. Stinker gör det i alla fall minst sagt. Stackars älsklingen när han kommer hem;) Maten lär väl smaka sånt sen haha:D

Nåja,nu ska jag gosa ner mig här hemma. Har redan tänt en massa ljus överalllt så mysfaktorn är på gång;) Hoppas ni får en fin kväll! Puss puss

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Nej, jag är inget fan av snö framförallt inte när det bara blir slask som nu. Men visst är det bra på ett sätt, för det lyser ju upp på kvällen och morgonen...



Händer hos dig idag då? :)

2010-11-12 @ 08:02:15
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0