3 november

Godmorgon!

Åh, har vaknat med världens magknip... Gör så ont att det strålar upp i axeln:( Det gör så på mig ibland, ingen aning om varför. Helknäppt. Får liksom ont på baksidan av axeln, över skulderbladet typ. Skumt. Det brukar släppa efter ett tag, men just nu kan jag knappt sitta upp:/ Usch. Önskar det fanns ett snabbt sätt att bli av med det bara för det är sjukt irriterande.

Aja. Idag blir det för omväxlings skull plugg;) höhö. Kul;P Ska till biblioteket med Helene idag i alla fall så det blir nog en hel del gjort idag. Ska bli skönt att vara hemifrån idag igen. Då kanske jag kan vara lika effektiv som igår;)

Hoppas ni får en jättebra dag. Nu ska jag försöka resa mig upp och äta lite....

Puss och kram på er♥


Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA FRÅN SKÅNE

uh stackare att vakna med magknip, inget viadre det ju :( kolla med apoteket om dom kan ge dig råd om någon bra medicin som du kan ta när det händer så oväntat. hoppas det går över snart så du slipper sitta o ha ont i magen resten utav dagen..



KRAM

2010-11-03 @ 09:33:33
URL: http://stadsglitter.blogg.se/
Postat av: Laila

Händer idag då?

2010-11-03 @ 10:45:32
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0