Jävla knän

Ja, jag gillar inte att använda svordomar när jag skriver, men jävla knän! Var ju ute och sprang precis. Och vad händer efter si sådär femtio meter? Jo, höger knä börjar göra riktigt ont. Det känns ungefär som att knäskålen ligger och skaver mot de andra benen vid knät. Dum/envis som jag är fortsätter jag springa för det brukar ge med sig. Men inte den här gången. Gjorde ont hela rundan. Så himla irriterande. Varför kan det inte bara funka? Är jag för klen eller vad?

Sorry, nu fick ni läsa lite av mitt utbrott, men det är rätt skönt att skriva av sig:) Så nu kan jag fortsätta kvällen pigg och glad, haha. Ska hoppa in i duschen nu och sen är det dags att sätta igång maten. Ha en härlig kväll! Kram på er.

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

tackar så mycekt :D

Va kul att du vill vara med i veckans bloggare :d får önska dig massa lycka till :d kram

2010-05-05 @ 19:49:17
URL: http://myzaans.se
Postat av: simone

aj, det låter inte bra alls :/ Har du gått till en läkare om det..?

2010-05-06 @ 13:31:16
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0