Hemma, snart iväg

Hemma igen efter en tråkig föreläsning i panträtt. Helt okej vad gäller relevans och hur intressant det är, men så långt och drygt. Efter föreläsningen skulle jag fixa lite ärenden. När jag kommer in i första affären kommer jag dock ihåg att plånboken ligger i golfbagen här hemma... Suck alltså. Bara att gå hem igen. Ingen lust att ge mig ut igen, det jag skulle fixa kan vänta. Men lite irriterande är det ju haha:) Eller jag kanske ska säga typiskt mig? Ibland har jag minne som en gulfisk. Vet att jag ska ha en sak, men två minuter senare så har jag glömt det, hehe.

Jaja, så är det. Nu ska jag ut och springa en sväng. Älsklingen jobbar över så jag tänkte passa på nu innan han kommer hem. Sen ska jag laga mat och vara lite duktig:) Så blir det slapp kväll ikväll. Kanske lite spel eller nåt sånt. Det är ju lillördag idag;) Borde plugga, men jag orkar bara inte. Helene och jag ska köra järnet imorgon bitti och förmiddag. Vi ska börja klockan åtta(hjälp mig ur sängen nån...) och sitta fram till tolv. Nu jäklar kör vi!

Nu ska jag ge mig ut. Hoppas ni har en bra dag i solen! kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0