280510

Godmorgon!

Idag var det segt att komma ur sängen... Sov ju så gott liksom:) Varför är det så egentligen? Att när man inte behöver gå upp tidigt, då vaknar man tidigt, men när man måste gå upp tidigt, då är det tungt och jobbigt. Måste vara nåt psykiskt det där. Typ, "jag måste, då vill jag inte" eller nåt sånt:)

Hur som helst är jag ju uppe ni i alla fall. Ska till skolan klockan tio idag. Repetition, sista föreläsningen innan sommaren:D Hur bra känns det? Underbart bra! Sen efter skolan ska jag träffa Karin och bara njuta av att få fira fredag efter två veckor med jobb och plugg:) Tänk om solen kunde kika fram också, då vore det ännu lite bättre:)

Ikväll blir det bara mys framför tvn. Har ju varit en del festande osv de senaste helgerna så det kan helt klart behövas en torr helg:) Och hyfsat normala tider, haha...

Hoppas ni får en jättefin dag idag! Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: simone

Det lät som en riktigt nice fredag det :D

2010-05-28 @ 09:29:01
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0