120510

Godmorgon!

Ny dag, nya tag:) Och efter idag är det långhelg. Känns jättekonstigt. Brukar ju aldrig kunna ta ledigt en helg liksom. Visst, lite plugg får det ju bli, men jag behöver inte sitta hela dagar:)

Idag är det tvätt på morgonkvisten, därav mitt tidiga inlägg. Annars hade ja nog sovit några timmar till... Ska i och för sig till tandläkaren vid halv nio så det är väl lika bra att vara igång. Så man inte gäspar där och så, hehe:) Efter det ska jag hem och fortsätta tvätta och sen är det skola.

I eftermiddag ska jag dessutom få träffa min underbara syster och mina små systerdöttrar. Ska bli så himla kul att träffa dem igen. De bor ju i Stockholm, alldeles för långt ifrån, så vi ses så sällan:/ Därför gäller det att passa på att ta sig tid att träffa dem nu när de är här. Nästan så jag vill flytta hem till mamma och pappa under de här dagarna så att jag får vara med dem ordentligt, hehe:) Nä, då skulle jag inte kunna sova. Alltid svårare att sova när älsklingen inte ligger vid sidan om. Världens finaste pojkvän vill man ju klart alltid ha nära♥ Kan inte sluta säga hur mycket jag älskar honom. Ni får stå ut med tjatet;)

Hoppas ni får en jättebra dag! Kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0