Latdag

Haha, känns helt overkligt att inte göra något alls. Har precis tittat på Stolthet och fördom. Så himla mysig film. Kanske inte min nya favorit, men helt klart bra och sevärd. Jag är en hopplös romantiker så jag älskade klart allt det romantiska:) Många tycker säkert det är urtrist med all olycklig och lycklig kärlek, men jag tycker om sånt. Och när mr Bingley friade till Jane höll ja på att börja gråta glädjetårar(eller okej, en tår kom väl;) ) Det var så himla fint. Precis som jag själv drömmer om... Ett äkta frieri, mannen på knä och ren lycka som spirar runt om. Åh, underbart! Undrar om man nånsin kommer att få uppleva det?:) Det lär ju dröja ett antal år i alla fall...

Nä, nu ska jag nog försöka ta mig ut lite. Börjar få ont i huvudet, antagligen p.g.a. brist på syre. Så ska ta en sväng till affären tänkte jag. Är lite sugen på något... Vet inte vad, men något. Och det kan man väl få unna sig när man är ledig, eller?:) Ska nog ut och springa ikväll ändå. Om vädret tillåter. Just nu regnar det. Jag gillar förvisso att springa i regn, men nu när det är kallt är det inte lika kul. Menmen, vi får se. Hm, promenaden känns kanske inte jättelockande heller?:) Fast sötsuget lär nog vinna idag. Om jag tillåter det:)

Hoppas ni har det bra idag!

       
Alla ni som älskar romantik-se den! Källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0