170310

Godmorgon!

Grått igen ute... Suck. Nåja, det har ju varit fint några dagar så det får väl vila lite nu antar jag:) Men det är ändå trist.
Vaknade för en stund sen med världens huvudvärk... Ingen bra dag att ha det idag. Det blir nog en lång dag, men ändå en bra dag. Först skola. Vi har övning i två timmar och sedan ska vi sitta med grupparbte i nån timme till. Sen ikväll ska älsklingen och jag till mina föräldrar. De håller på att renovera och jag vill ju se hur det ser ut. Känns konstigt när de ändrar på huset jag bodde i under hela min uppväxt:) Men klart de ska få det bättre, ska bli så kul att se. De förtjänar verkligen det. Så mycket tid och pengar som de lagt ner på mig och min syster är det verkligen dags att de får unna sig själva lite♥

Så ja, det är alltså fullt ös här idag:) Men det är rätt skönt att det händer mycket. Nu ska jag äta upp min frukost och sedan göra mig i ordning. Får se vad jag ska hitta på att ta på mig idag...

Hoppas ni får en jättefin dag! Kram på er.♥

Kommentarer
Postat av: simone

sV: Jo, de senaste dagarna har det varit riktigt vårväder här i gbg, då har de tunnare kläder kunnat användas :)

2010-03-17 @ 10:26:35
URL: http://fattybom.se
Postat av: Carolina [fotograf]

Ge tillbaka solen!



Vinnaren av "Veckans Blogg" v. 9 är publicerad (där är redan 190 anmälda till nästa omgång) och en rolig konversation ♥ Fotografier kommer ikväll, kommentera gärna ♥ ♥ ♥

2010-03-17 @ 13:32:02
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0