120710

Godmorgon!

Sovit gott? Jag har sovit som en stock. Är så trött på kvällarna numer... Måste vara värme. Eller så beror det på att jag tvunget ska tvinga upp mig själv och springa halv åtta på morgonen;) Har varit ute nu för en stund sen. Herregud vad varmt det var. På gränsen till för varmt tom. Svettades som en gris... Inte så fräscht, men vad gör man? Känns helt galet att det är så varmt som det är. Som att man bor i Thailand eller nåt annat land med tropiskt klimat:) Jaja, men man ska inte klaga. När som helst kan det slå om och bestämma sig för att regna varje dag istället och det vill vi inte ha!

Idag ska jag jobba igen. Slut på semestern. Jobbar två till tio:( Usch, usch, usch. Riktigt tråkig tid. Men så är det väl... Inte mycket att göra åt. Behöver pengarna så vill ju egentligen inte klaga. Nu på förmiddagen ska jag försöka ta det lite lugnt och njuta av att inte göra något alls. Ladda upp mentalt för jobbet, haha.

Hoppas ni får en härlig dag! Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Sannie

Vad var du rädd för när du var liten? :)

2010-07-12 @ 10:22:56
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0