Fredag kväll

Ja, det kan man väl säga? Nu är jag hemma från skola, shopping och handling. Så skönt:) Nu ska jag bara njuta av helgen med älsklingen. Ska bli så underbart skönt. Och avslappnande. Vilket kan behövas då nästa vecka är fullspäckad:)

Hur som helst, ang skorna jag skulle titta på. Well, jag chansade och köpte dem:) De är så himla fna tycker jag. Blir mer och mer förtjust i dem. Så det blir no att jag behåller dem. Först tänkte jag nog lämna tillbaka dem, men de är så fina ju. Förutom skoshopping så var det clubdag på H&M så kunde inte låta bli att springa in där också. det blev en tröja med puffärmar. Väldigt nöjd med dagens inköp:) Efter shoppingen bestämde jag mig för att gå till skolan. Det är inte så långt, men fy tusan vad kallt det var. Usch, längtar till våren åter igen... Vill kunna känna solvärme och få energi av det ju...

Nu ska jag och älsklingen snart fixa lite mat; entrecote med grillade grönsaker, klyftpotatis och sås. Ska bli gott. Och kul att laga maten ihop. det är efterlängtad:) Hörs senare.

Men först:


Här är de omskrivna skorna:) Var gärna ärliga och säg vad ni tycker. Ska jag behålla dem? De är från Din Sko f.ö.

Det här armbandet brukar nästan alltid hänga runt min handled. Berlockerna representerar min föräldrar, min syster, älsklingen och nyckeln är mitt hjärtas nyckel;)

Kommentarer
Postat av: filippa

jag tycker dom ser snygga ut, fast klacken ser något konstig ut :)

2010-01-23 @ 15:51:18
URL: http://filippaoolovsson.blogg.se/
Postat av: MissCM

åh! dom där klackarna är så jävla snygga! vill inte du ha dom köper jag dom gärna!

2010-01-23 @ 22:30:20
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

dom är snygga! :p

jag har testat dom också :)

2010-01-24 @ 16:25:37
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0