220110

Fredag idag!! Ja, inte för att jag har haft en så värst ansträngande vecka, men ändå:) Ska bli skönt att vara ledig hela dn här helgen också. Och få flytta in i sovrummet. Jag vet, det är tjatigt, men det är så himla skönt tycker jag. Slippa sova i en röra av kläder och annat. Och framförallt, slippa sova på golvet. Ryggen är inte så glad hittills:)

Idag blir det skola mellan ett och tre. Dryg tid, hela dagen försvinner ju liksom. Men jaja, fick sova lite nu på morgonen ju. Fast gick upp för en halvtimme sen, vill försöka gå upp hyfsat tidigt även när jag är ledig så att jag blir piggare och får ut mer av dagen:)

Så var det dags för frukost nu då:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0