010910

Halva dagen har redan gått. Men ja har varit och jobbat innan idag så därför jag inte kunnat skriva. Jag sov som en stock i natt. Vaknade med ett ryck tjugo över sju och insåg att jag skulle vara på jobb 20 minuter senare... Panik typ! Men hoppade över frukosten så jag hann göra mig i ordning och ta mig till jobb på 20 minuter. Något jobbigt att jobba i två timmar innan rast utan mat i magen dock. Men det fick gå:) Nu sitter jag hemma, mätt och trött igen. Men nu dröjer det till nästa gång jag ska jobba så det är skönt. Det enda molnet är att jag har världens magknip. Fattar inte var det kommer ifrån. Har så ont lite då och då. Det brukar oftast bero på att jag fått i mig laktos så kanske är det det som hänt. Jobbigt är det i alla fall. Får nog ge mig och gå till läkare och kolla upp det. Men jag har ingen lust att riskera att gå dit och få höra att det enda det beror på är typ stress eller nåt sånt. Usch, vilket dilemma, haha:) Nä, vi får se.
Ikväll ska vi fira älsklingens födelsedag med våra familjer. Ska bli mysigt. Så nu ska jag städa lite här och fixa maten. Uppdateringarna kan dröja idag alltså:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0