Ajajajajaj

Har precis ätit lite gott efter att ha kommit hem från träningen. Skivstång som sagt- så sjukt kul. Men grymt mot benen och armarna. Haha, var rätt kul när jag kom dit förresten. Det var ju första gången för mig. Så jag kom dit och hade inte en aning om vad jag skulle göra eller vad jag skulle ha för tyngd osv. Så där stod jag som ett fån och glodde:) Men en snäll tjej hjälpte mig lite och till sist fick jag fatt i allt jag skulle. Sen frågade instruktören om det fanns några nybörjare. Jag sträckte upp handen lite försynt och bara; "Ja, en" Haha. Det kändes lite halvdumt. Men jag såg mig omkring och kom in i det rätt snabbt ändå. Kände mig lite vilsen ett tag bara, hehe:) Men jag är där igen nästa vecka för fasen vad bra träning det var. Frågan är hur jag ska komma ur sängen imorgon bara...

Nu ska jag se lite mer OS och sedan blir det sängen nästa. Lite avslagen vad gäller tentan ikväll. Det får gå som det går liksom. Jag kan inte göra mer nu...

Sov så gott när det blir dags♥


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

När har du tenta då?

Kram

2010-02-19 @ 06:44:39
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0