Känns konstigt

Nu har jag haft jullov i lite mer än 24 timmar och det känns faktiskt lite konstigt:) Tomt på nåt sätt, positivt så klart. Så skönt att kunna göra precis vad man vill, utan att ha dåligt samvete för att man inte pluggar.

Jaja, nu ska jag fortsätta njuta bara:) Det blev ingen träff med Karin idag:( Bussarna har inte kunnat köra som de ska och vägarna är svinhala så jag vågade inte ge mig iväg... Tyvärr. Lite tråkigt och kanske lite fegt av mig, men så tänker jag. Onödigt att utmana ödet liksom;P

Nu sitter jag och älsklingen och tittar på Vem kan slå Filip och Fredrik-Holmgången. Hejar på Stefan Holm:) Gillar inte Filip och Fredrik nåt vidare:P

Hoppas ni har en mysig kväll! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0