Hemma i värmen

Fy sjutton vad kallt det är... Sa samma sak igår och säger samma sak igen. Men det är fan inte så här kallt när det är minus 25 i Åre som det är när det är minus 5 här... Hatar blåsiga och fuktiga Malmö:P

Aja, skolan idag gick bra. Vi blev färdiga väldigt snabbt på eftermiddagen så kom hem redan vid kvart i fyra. Riktigt skönt. Det känns att det snart är lov. Jag börjar slappna av nu och kan bara se fram emot allt som ska hända.

Nu ska jag och älsklingen snart ut och fixa lite saker, sen blir det myskväll. Kanske en pizza idag t.o.m;) Lite syndigt såhär mitt i veckan, men på fredag blir det inget omyttigt för mig. Jag jobbar ju så jag brukar försöka fira lite fredag innan i veckan:) Imorgon är det träning dessutom. Försöker ta det lite lugnt nu i början så vilar några dagar emellan. Jobbigt, men det är nog ganska smart... Om det känns okej på lördag kanske jag testar att springa en kort runda. Hoppas, hoppas, hoppas! Fast det lär bli rätt jobbigt efter fem veckors stillasittande:/ Suuuck. Aja, men jag får träna i alla fall:) Det är värt massor;D

Hoppas ni har det bra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0