Underbara dagar

Igår var en jättehärig dag. Älsklingen och jag fiade ju ett år i efterskott. Blev massor med mys, god mat och fixande i lägenheten. Snart ska allt vara klart. Vi har numer ett färdigt klinkergolv i hallen och telefonsladden är dragen i hela lägenheten. Hur smart är det att ha Com hems tre hål i väggen i ena änden av lägenheten och huvudjacket i andra änden?! Men som sagt, det fick ju lösa sig ändå. Så nu ska det bara kaklas i köket i princip. Sen ska vi ju få ett matsalsbord också, men det tar ett tag innan det levereras.
Vad ska jag göra idag då? Tja, älsklingen är och fiskar med bästa kompisen så jag tänkte dra in till en balettlektion. Kroppen är väl inte jätteglad för det, men med tanke på allt som vi stoppade i oss igår behövs det. Och sen är det ju så himla härligt att få dansa på helgen också.
Melodifestivalen igår också. Och för en gångs skull vann rätt låt. Eller okej, EMD hade varit rätt, men Malena var andra bäst tycker jag i alla fall. Vad som helst istället för Ugglas... Och Malenas röst är ju att dö för. Jag menar, tänk om man kunde sjunga hälften av hennes toner. SÅ mycket enklare det skulle vara att satsa på en karriär som musikalartist.
Nu ska jag sätta på mig trkåerna och dra mig iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0