Nån som läser?

Jaa, jag undrar jag, är det egentligen någonn som läser vad jag skriver? Får i alla fall aldrig några kommentarer. Inte för att det spelar nån roll, men lite kul vore det att se om nån faktiskt läser det här eller ej. Jaja.
Vad händer idag då? Tja, för det första var jag uppe kvart över sex för att göra mackor till min älskling. Hur fan orkar hon tänker ni säkert nu. Eller så undrar ni hur han har sån pli på mig. Den tråkiga sanningen är helt enkelt att jag vill. Det är faktiskt rätt skönt att gå upp då. Och att få höra hur mycket det uppskattas ger ju klart en extra kick. Så det var m.a.o inte mer intressant än så. Tyvärr. Ledsen att göra er besvikna om ni väntade er en tårdrypande historia om hur jobbigt det är o.s.v, haha.
Men tillbaka till vad som händer idag; efter frukost vid sju åkte jag in till skolan. Nu är jag hemma om en sväng för att sedan köra tillbaka till skolan. Sen ikväll ska det dansas i tre timmar. Japp, håller på med det än. Men kroppen gnäller lite så mer än en hobby blir det aldrig. Drömmen krossades innan den började. Men så är väl livet. Tänker inte hänga läpp för det. Så änge jag kan dansa alls är jag nöjd.
Längtar till lördag. Den 7 mars hade älsklingen och jag varit tillsammans i ett år. Men jag jobbade så vi bestämde oss för att skjuta på det till denna veckan. Så det blir en massa mys på lördag kväll. Behövs efter den här veckan. Blev brualt dissad på dansen i måndags typ. Inga detaljer ges, men det var ungefär som att bli ratad på en audition kan jag ju avslöja. Inte så kul, men vad gör man.
Nu måste jag äta. Är utsvulten-som vanligt...

Kommentarer
Postat av: Jamie

Meh! Jag laser ju! :D

2009-03-12 @ 16:38:44
URL: http://scousification.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0