Grått

Ja, snön försvann nästan lika snabbt som den kom-såklart... Och nu fallerar stora delar av mina planer. Jag har nämligen inte kommit in nånstans alls på universitetet och inte får jag nåt jobb heller. Just nu känns allt bara nattsvart. Det enda jag gör är att gå och dra. Eller det är klart, jag söker ju jobb aktivt, men ändå. Så fruktansvärt tråkigt. Hur kan alla ni som inte har något jobb bara sitta och inte göra något alls? Jag fattar inte det. Jag skulle få panik. Just nu klättrar jag snart på väggarna här hemma. Som tur är har jag ju flytten i februari att se fram emot. Men samtdigt skapar den en del problem, hur ska jag ha råd att betala min del av hyran? Hur ska jag ha råd att bidra till inredningen? O.s.v. o.s.v. Okej, okej, jag vet, man ska inte skapa problem, de kommer ändå, men det är ju något värt att tänka på. Som tur är har jag ju ett jobb, men det är bara extra på helgerna. Usch, hoppas jag hittar ett jobb snart. Det värsta är ju att jag helst vill ha ett välbetalt jobb som ligger på dagtid i veckorna.. Får kanske sänka kraven lite om jag ska få ett jobb... Aja, håll tummarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0