3 mars

Godmorgon!

Sovit gott? Det har jag faktiskt gjort, trots förkylningen. Har sovit hela natten:) Igår natt vaknade jag hela tiden av att jag inte kunde andas ordentligt:P Men inatt har jag inte störts av det. Halsen känns lite bättre också:D Hoppas, hoppas, hoppas jag blir ännu bättre under dagen.

Igår kväll hade jag och älsklingen lite kvalitetstid ihop. Vi var ju ifrån varandra två kvällar så nu tas det igen;) Lite i alla fall, hehe. I helgen ska vi kanske iväg tillsammans så då blir det flera timmar ihop, bara han och jag. Men vi fick lite tråkiga nyheter igår så det kanske blir inställt i helgen, vilket jag förstår mer än väl. Alla inblandade vet vad och jag vill bara säga att jag finns här och hjälper till med allt jag kan♥

Idag är jag hemma hela dagen igen. Skulle egentligen träffat en kompis, men vill inte smitta ner henne så ställde in. Lite trist, men som sagt, vill inte smitta ner någon:) Så det blir en dag till i soffan. Får kanske ta och läsa lite kurslitteratur, men det känns rätt meningslöst när hjärnan är helt mossig och klen;P Får se vad som händer.

Justja, efter typ två år är det äntligen dags för att få vårt badrum renoverat. Nu har föreningen fattat att de ska betala och hantverkarna är inkallade. Inget datum är satt än, men det är igång på allvar nu. Så vi är rätt lättade om man säger så;) Ska bli så skönt när det är klart.

Nu ska jag fixa lite frukost tror jag och sen vila. Tvättar idag också, men det är så lite så ska bara ner vid 11 och hämta upp den.

Ha en jättebra dag! puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0