Sängen nästa

Nu är jag hemma från jobb. Eller okej, kom hem för en stund sen, men ändå:) Tiden gick faktiskt riktigt fort idag. Kanske p.g.a att jag ser fram emot morgondagen så mycket. Eller för att det var sjukt mycket folk... Det är lite kul att se på folk när det är långa köer faktiskt. De blir så stirriga och ska fram till varje pris. Istället för att lugnt konstatera att okej, det är skitlång kö. Antingen kan jag stå i kön och acceptera eller gå därifrån helt enkelt. Helt ärligt, hjälper det att gnälla och skälla på kassörskorna? Argh, jag blir tokig på folk. Tror de verkligen att det ska gå fortare då?

Äh, strunt samma. Nu ska jag bara lägga en massa energi på att hitta ett nytt och bättre jobb! Håll alla tummar för de jobb jag har sökt så är jag jättetacksam;)

Nu ska jag hoppa in en snabbis i duschen och sen hoppa i säng. Imorgon ska vi iväg så jag vill vara hyfsat pigg i alla fall:)

Sov så gott! Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: Det är nog ganska normala storlekar på dom :) Möjligtvis om dom är lite lite stora i storlekarna. Lite svårt att säga eftersom jag har 36,5 och beställde hem ett par 37or så dom är liiite stora. Haha sämst svar men men :)

2010-12-04 @ 00:37:08
URL: http://shesay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0