3 december

Godmorgon på er!

Hur är det med er idag? Jag är pigg och glad efter att ha fått sova ut ordentligt idag. Plus att jag har lite projekt på gång som jag är spänd på vad jag får för svar på:) Så livet rullar på, men rör ändå på sig! Skönt. Äntligen händer det lite saker. Allt har gått lite slentrian på sistone så det känns riktigt bra.

Idag har jag tänkt plugga, plugga och plugga. Ikväll ska jag jobba:( Vill inte. Nu tänker jag vara j*kligt gnällig, men jag är så trött på mitt jobb nu. Jag gör bara en och samma sak om och om igen. Jag behöver inte ens räkna ut något eller ens kolla vilka varor det är. Datorn i kassan gör allt åt en liksom. Visst är det skönt att ha ett så enkelt jobb och få betalt för det, men det passar liksom inte riktigt mig. Jag behöver stimulans i det jag gör. Jag behöver få använda hjärnan och lösa lite problem o.s.v. Det är därför jag söker nya jobb också. Nu har jag ju trots allt jobbat på samma jobb i tre år... Så det är dags att byta, minst sagt:)

Aja, nu ska jag fixa lite frukost och sen sätta igång:) Hoppas ni alla får en toppenfin dag idag! Det är FREDAG idag:D

Puss och kram på er♥



Mjo, man längtar tillbaka till sommaren lite, lite när man ser det här:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0