26 december

Godkväll får jag kanske säga;)

De senaste två dagarna har bara flugit iväg. Allt har gått så fort. Julafton var jättemysig. Jag och älsklingen fick en massa Baht inför vår resa, pengar m.a.o:) Passar perfekt.

Igår gjorde vi inte så mycket på förmiddagen. Vi var i princip bara ute och köpte en kamera. Vi ville ha en som tar riktigt bra bilder inför Thailand. Dessutom börjar min ge upp... Batteriet håller inte så länge. Så nu har vi en splitter ny, det orde ju funka då;)

Idag har vi gjort lite småsaker inför resan och så har jag träffat Sofia. Vi skulle egentligen ha åkt skridskor, men inga banor var öppna och de som ligger utomhus var inte skottade... Så det fick bli en promenad och en fika istället:) Inte helt fel dock ju.

Ikväll var vi hos älskligens föräldrar en stund och nu är vi hemma igen. Dagarna har gått i ett. Och imorgon är det också en del som ska fixas, bl.a. tvätt;P Men sen på kvällen ska vi bara ta det lugnt och se fram emot resan. Vi ska ju försöka hålla oss vakna så länge som möjligt för att kunna sova på planet sen. Får se hur det ska gå dock, haha:)

Nu ska vi mysa lite här och sen blir det sängen. Tidig kväll idag, sen imorgon:)

Hoppas allt är bra med er! Har ni haft en bra jul? Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0