2 november

Godmorgon!

Snökaos i Skåne. Lämna bilen hemma... Haha, det är så typiskt Skåne. Alla andra landskap klarar det här med snön hur bra som helst, men här nere så blir det olycka efter olycka så fort det faller en flinga snö. Och snöröjningen ska vi inte ens tala om. Vägarna plogas inte, de saltas bara... Konstigt att det är svinhalt på vägarna? Nää. Kan inte nån ringa till ansvariga och berätta hur effektivt det är med sand? Att det också tar bort halkrisken i snömodd? Suck och skratt liksom:D Mina släktingar i norrland sitter och skrattar när de ser nyheterna och det måste jag säga att jag också gör hahaha:)

Aja, nog om det. Idag är det skola mellan tio och tre. Egentligen kan jag gå på föreläsning först klockan 11, men jag funderar på att sitta och plugga den stunden efter. Vi har halvklasser nämligen så man kan välja mellan 10 eller 11. Sen går jag till tre idag. Jag ville ju träna ikväll, men om vägarna ska vara så dåliga så får jag väl kanske stanna hemma:( Suuuuuuuck!!! När jag väl kan så är nåt annat i vägen. Jag ska tydligen vila tiden ut ändå, hehe;)

Nu ska jag göra mig i ordning. Hoppas ni får en toppenbra dag och att snön(kommunens dåliga snöröjning) inte ställer till det för mycket för er! Puss och kram på er♥


Kommentarer
Postat av: Artan

haha i know. Ah okey nice, jag har bara tagit det lugnt. Hur mår du idag då? :)

kram!

2010-12-02 @ 15:07:09
URL: http://artanart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0