19 december

Godmorgon!

Sovit gott? Jag har äntligen sovit ut:) Så nu är jag lite piggare i alla fall. Kvällen igår var verkligen jättetrevlig. Väldigt god mat, spel och trevliga människor. En perfekt kväll helt enkelt:)

Idag är jag ledig. Jaa, HELT ledig:D Längesen  jag var det. Andra söndagar som jag avrit ledig har jag ju egentligen pluggat lite eller åtminstone känt att jag borde plugga. Men idag, idag är jag helt 100% ledig:) Känns nästan lite konstigt. Som om jag glömt nåt liksom, hehe. Men nu ska jag bara njuta och ha det riktigt bra. Tycker jag att jag är lite värd.

Älsklingen ska iväg och jobba nån timme snart bara. Sen ska vi fixa lite småsaker och sen träna halv 4. Jo, jag har lyckats övertala älsklingen att följa med:D Ska bli så himla kul att ha honom med. Tycker det är så kul när vi kan träna ihop. Blir inte så ofta tyvärr, men det är extra kul när det väl händer.

Nu måste jag äta lite frukost. Sen ska jag fixa lite med en text till Slipsens blogg. Jag skriver ju om kvinnors hemliga språk där;) Typ, haha. Eller jag försöker i alla fall. Om ni har nåt tips på galna tjejer eller okänsliga killar får ni gärna kommentera eller skicka ett mail:)

Hoppas ni får en jättebra dag idag! Puss och kram på er♥



9 dagar kvar...(bild från Google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0