10 januari 2012

Godmorgon

Tidig morgon idag. Dels kan jag inte sov mer och dels så tänkte jag träna nu på morgonen. Först en liten stund i gymet och sen yoga. Det var evigheter sen jag drog ut kroppen så det kan bli en intressant timme om man säger så haha;)

En annan anledning till att jag är uppe tidigt är att jag gick upp förr älsklingen för att fixa med tårta och ljus på sängen. Han fyller nämligen år idag:) Grattis på dig min underbara älskling! Han fick lite sång också men det var ingen skönsång med min förkylningshesa röst;) Men det är tanken som räkna;P

Nu ska jag snart iväg, sen blir det panikplugg och sen tenta... Mår illa när jag tänker på det:(

Aja, ikväll blir det födelsedagsmys med älsklingen i alla fall<3

Hoppas ni får en bra dag idag! Puss och kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0