11e april

Hej på er

Hur är det med er idag då?:) Halva veckan gången redan. Skönt med korta veckor. Måndagen borde alltid vara ledig;)

Idag försov jag mig i morse. Jag ska försöka gå upp halv åtta men jag kom inte ur sängen innan. Det tar mer än man tror att jobba på kvällarna. Jobbet i sig är inte särskilt jobbigt men det känns ändå den efter att man varit igång kvällen innan! Aja, ikväll är sista jobbpasset den här veckan. Imorgon blir det lite kortare pass och sedan middag med arbetskamraterna:) Ska bli trevligt!

Just nu sitter jag och pluggar. För en gångs skull är jag ute i god tid men det beror mycket på att jag fan tänker klara den här skittentan nu! Är ju så nära:/

Hoppas ni har en härlig dag:) Puss och kram på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag har precis startat en blogg här på blogg.se och jag tänkte att det skulle vara hur snällt som helst om du ville kolla in den och säga vad som kan förbättras,men även vad som är bra!:) Om du gillar den kan vi ju följa varandra på bloglovin!

Kram http://vendelasonly.blogg.se

2012-04-11 @ 19:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0