5 september

Godmorgon på er:)

Usch och fy vilket hemsk väder det är idag. Har så jäkla ont i huvudet... Måste vara åska på gång. Eller så är det för att jag sovit stenhårt i omgångar hela natten. Inte bra, men så är det när jag har något viktigt på gång:)

Idag är det nämligen dags för mig att börja på mitt nya jobb. Det är både kul och härligt, men ändå lite nervöst. Nytt jobb innebär en massa nytt att lära in och en ny risk för nya pinsamma fel;) Men så är det ju, det är bara att ta sånt med en klackspark. Ikväll är det introduktion och upplärning så jag ska se till att skriva ner allt som sägs så att jag har en bra grund inför första samtalet. Äh, det ska nog gå bra det här ändå;)

I övrigt så har jag haft en kanonhärlig helg. Det är därför bloggen stått still också;) I fredags kväll bjöd jag och älsklingen på fotbollskväll här hemma. Riktigt mysigt, trots att fotboll inte är min favoritsport precis. Men det är ändå kul att titta ibland ju:) Jag kan inte så mycket termer och allt vad man nu ska kunna, men det är som sagt rätt kul att se ändå.
På lördagen tog vi det mest lugnt. Älsklingens vänner var här och tittade på vårt "nya" vardagsrum och fikade och på kvällen lagade jag mat åt älsklingen. Sen bäddade vi ut soffan och låg och tittade på film hela kvällen. Helt underbart!
Igår var jag och älkslingen och mina föräldrar ute i skogen och gick och grillade. Riktigt härligt. Lite på gränsen till för varmt bara, men det gick bra ändå:) Sen blev det middag hos föräldrarna på kvällen. En perfekt avslappnad dag helt enkelt. Kan inte fatta att jag ska få ha fler såna helger framöver:D Jag ahr ju alla helger lediga nu ju. Underbart! Första gången på fyra år^^

Nu ska jag äta lite frukost och förbereda mig för en promenad i regn;) Någon behöver ju ut och kissa, hehe.

Hoppas ni får en jättebra dag idag! Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Hur är det med dig?! :)

2011-09-08 @ 07:36:16
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0