30 september

Godmorgon

Åh gud vad jobbigt det var att komma ur sängen för en stund sen:/ Och då var det inte bara sömnen och min sköna varma säng som anklagade mig för att gå upp för tidigt. Jag var nämligen och tränade shape igår. Styrketräning av hela kroppen enkelt förklarat. Och fy fasiken vad det känns idag. Min bakdel är så stel att jag knappt kan gå normalt. Och resten av kroppen är också rätt mör. Men även om det var jobbigt att komma ur sängen så älskar jag det;) Det är ju nu man känner att man faktiskt gjort något och inte bara har suttit still!

Idag är det äntligen fredag och åter igen kan jag se fram emot en helt ledig underbar helg. Alltså ni förstår nog inte hur underbart det är efter att ha jobbat helger alltid så länge:) Det är en slags frihetskänsla liksom. Och den här helgen bjuder på en massa härliga händelser så jag ser verkligen fram emot allt! Särskilt på söndag när vi ska till en höstmarknad. Marknader i sig är väl egentligen inte riktigt min grej eftersom jag får typ klaustrofobi bland alla krimskramsstånd. Men vi brukar åka på julmarknader och då blir det till de som har ett historiskt perspektiv. Den på söndag är också en historisk replika av hur man förberedde inför hösten förr. Jag tycker det är så himla mysigt att gå och mysa med de jag älskar mest och bara njuta av alla färger, all mat och alla dofter. Åh vad jag längtar:)

Idag har jag två timmars övning kl. 10. Sen är jeg fri. Eller lite plugg blir det kanske när jag kommer hem också. Och så har jag lovat älsklingen att jag ska dammsuga. Han gjorde det sist så det äe min tur nu;) Rättvist ska det vara kalrt haha^^ Sen blir det mys, mys och mys. Vi ska kanske laga något gott ihop. Ingen aning om vad och det finns nog en stor risk att det blir pizza då vi båda är rätt trötta, men vi får se.

Långt inläg idag. Det är ju lite ovanligt numer;) Hoppas ni får en jättebra dag idag. Kan ju inte bli bättre än en fredag när man jobbar va?;) Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0