27 september

Hej svejs

Idag gick jag upp kvart i sju eftersom jag skulle tvätta så dagen har redan pågått en stund för min del;) Tvätt 7-11 är både jobbigt och rätt bra eftersom jag kommer igång och dagen blir längre. Men det kunde ju vara nåt roligare än tvätt hehe:)

När tvätten är avklarad ska jag iväg och köra min farmor som legat på sjukhuset. Hon ska äntligen få komma hem och det känns naturligtvis jättebra. Jag avskyr när nån jag håller av måste åka in till sjukhuset. Och jag avskyr sjukhus. Har en hel del obehagliga minnen som spökar varje gång jag tänker på ordet. Usch. Aja, men det känns bra att få hämta hem farmor därifrån i alla fall♥
Därefter blir det plugg och sen träning ikväll. Svullnaden i halsen blev nog inget mer. Det känns åtminstone helt okej idag. Så jag håller tummarna att det bara var nåt tillfälligt:) Men nu kan jag inte låta bli att träna i alla fall;)

Så var det med den här dagen. Tiden går så fort, allt går i ett. Det gäller verkligen att leva i nuet och inte fokusera allt för mycket på framtiden. Det är definitivt något jag behöver träna på... Jag tänker alltid alladeles för mycket istället för att slappna av och försöka ta en dag i taget. Men jag ska försöka öva på det;) Eller hur man nu ska göra. Jag får väl försöka intala mig själv att det är här och nu som spelar någon roll. Imorgon är det en helt annan sak.

Hoppas ni får en bra dag! Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0