26 september

Godmorgon!

Sovit gott? Jag har sovit som en stock, men vaknade med en ömmande hals:( Typiskt. Jag klarade ju mig sist jag svullnade upp i halsen så jag tänker f*n inte bli sjuk nu! Fram med esberitox och varmt att dricka igen då. Och galet mycket vitlök...

Jag som tänkt kicka igång veckan med en löptur nu på morgonen... Men det får jag nog skippa. Dumt att utmana ödet även om svullnaden bara är nåt temporärt så att säga. Jag försöker ju vara lite smartare numer än jag var förr. Dock vill jag ju träna varje dag så det känns sådär att ställa in träningen:( Suuuck.

Aja, strunt i det. Helgen har varit jättebra. I fredags var jag hos mina föräldrar och hade myskväll. Älkslingen var på nåt jippo med jobbet så jag ville ju inte sitta ensam när jag har världens finaste föräldrar:) I lördags dansade jag först balett och sen åt vi middag med min fina Karin och hennes pojkvän. Och igår var vi ute på långpromenad i skogen. Underbart. Så helgen har gått i ett, men det har bara varit roliga saker:)

Idag har jag en föreläsning 13-15 och sen jobb 17-21. Så en intensiv eftermiddag kan man ju säga;) Men det gör inte så mycket. Skönt att kunna ta det lite lugnt nu. Eller träna om jag nu kunnat det...

Hoppas ni får en bra dag idag! Puss och kram på er


Kommentarer
Postat av: jessica

hoppas att du inte blir sjuk! :(

kram!

2011-09-26 @ 08:23:30
URL: http://jessica-louise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0