23 september

Godmorgon!

Först och främst; GRATTIS FINA KARIN!!!!:)

Har ni sovit gott? Jag har sovit som en stock. Det blev en lång dag igår men den gick otroligt snabbt. Tidig morgon gör mycket:) Sen var jag ju ute och sprang också plus kurs med trollet på kvällen. Sami är helt slut efter de kurserna och det är vi också;) Men kul är det. Och han är ju så fantastiskt duktig! Man blir stolt som en tupp när han gör allt rätt på första försöket:)

Idag är det skola 10-12, sen blir det kanske träning. Har inte bestämt mig riktigt, vill inte riskera kroppen nu när allt flyter på och jag har sprungit två dagar på raken nu. Kanske borde ta det lugnt...? Hur lätt är det dock;) Aja, vi får se. Ikväll blir det fredagsmys med föräldrarna för min del. Älsklingen ska iväg med jobbet och spela golf och sen äta.(eller dricka en massa öl som det är synonym för;) ) Det är verkligen en sak jag undrar över, varför har firmafest blivit detsamma som en chans att supa sig full på chefens bekostnad? Vad är det för meninge med att umgås då? Kalla mig gärna knäpp för min ståndpunkt, det har jag hört förr. Men jag anser att många firmafester bara går ut på att dricka så mycket som möjligt istället för att faktiskt umgås utanför jobbet. Jättetråkigt, men jag ahr inte hört något annat så därför är det sanningen för mig. I-landsproblem haha;) Äh, jag får väl låta det vara så helt enkelt så jag inte retar upp nån i onödan. Orka bry sig egentligen:)

I alla fall, så är min dag upplagd. Nu ska jag äta frukost och kicka igång dagen. Hoppas ni får en jättehärlig dag idag! Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja det är faktiskt udda vad firmafester är nu, jobbade på en för en vecka sen som hade öppen bar... Det var kaos!



Svar: Jag ser dig som än vän, för mig spelar det ingen roll just nu hur vi lärde känna varann. Det är mer så att han inte tar illa upp.

Det värmer enormt att du finns här, och ja, jag hoppas också att idag blir bättre.

Kram

2011-09-23 @ 08:01:36
URL: http://Jessica-Louise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0