19 septmeber

Godmorgon

Så var vardagen tillbaka med allt vad den innebär. Både tråkigt och lite skönt. Jag gillar rutiner och att hela tiden ha något att göra så det passar rätt bra:) Sen kan jag ju se fram emot ännu en ledig helg nu helgen som kommer. Ja, jag vet att jag tjatar, men jag kan inte riktigt smälta det själv;) För bra för att vara sant liksom.

Idag är det föreläsning på förmiddagen, sen ev. lite grupparbete och sist idag blir det jobb. Förhoppningsvis hinner jag träna lite här emellan också, men vi får se. Annars får det bli imorgon. Sånt är livet.

I helgen förresten så hann jag inte blogga. Det var inte lust eller något alls utan jag hann verkligen inte:) I fredags kväll var det mys hela kvällen och i lördags var jag först på balett, sen träffade jag världens bästa Karin och sist blev det ännu mer mys med älsklingen. Gårdagen var också fullspäckad. Jag och älsklingen och hans familj var och tittade på hockey när brodern spelade.  Innan vi åkte iväg var jag och älsklingen och åt frukost hos mina föräldrar som skulle ta hand om Sami. Mysigt. Så hela dagen gick i ett rusande tempo. Riktigt härlig dag:)

Nu ska jag sätta igång dagen här med lite frukost tänkte jag. Det känns som att den här dagen kommer gå rätt snabbt också:)

Hoppas ni får en bra dag idag! Och gräv inte ner er för att det är måndag nu, se istället fram emot att avverka ett steg närmre nästa helg;) Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: jessica

förstår att du inte kan sluta skriva om dina lediga helger, jag kommer antagligen att bli precis likadan ;)



sv: tack! blev väldigt nöjd med det. då får du slå till och göra det, det gör inte alls så ont, och det går så fort att man knappt hinner reagera. har du en fin pojkes hand att klämma sönder också så är det noll problem ;) jag har gjort alla mina hål på india på triangeln, de kan alla piercingar så känns säkert där tycker jag - 100 kr per hål, 59 kr för rengöringsvätska!



jag ville vara där, men tyvärr hade jag ingen biljett och magnus (och jag) hade väldigt bristfällig kommunikation under helgen. hoppas att ni hade trevligt i alla fall!



detsamma, kram:)

2011-09-19 @ 09:01:20
URL: http://jessica-louise.devote.se
Postat av: patrasken

Är det måndag? Bara 4 dagar kvar till helg, SCORE!

2011-09-19 @ 10:09:43
URL: http://patrasken.blogg.se/
Postat av: Fraj

Lördag hela veckan, för min del är det helg! Veckans lediga dag, woopwoop! Haha

2011-09-19 @ 11:27:06
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0