15 september

Hej hopp

Här har det varit full rulle sen klockan åtta i morse. Japp, jag tog en liten sovmorgon hehe;) Kände mig ju inte helt hundra igår så jag passade på att sova lite. Känner mig faktiskt lite piggare idag och haslen är inte så svullen så jag håller alla tummar för att det redan är över;) Esberitox är den hemliga ingrediensen om jag lyckats skrämma bort förkylningen. Ett hett tips till alla, det funkar verkligen!

Nu på morgonen har jag varit ute på en lite längre runda med Sami, ringt om månadskort till parkering och planterat blommor på balkongen. Det blev så himla fint:) Lite stolt över mig själv. Nu ska jag snart sätta mig och plugga och sen gå en timmes promenad med Sami. Ikväll är det lydnadskurs så det gäller att han är lite halvtrött då haha;) Då går det lite bättre att få honom uppmärksam.

Hoppas att ni får en bra dag. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0