1 september

Hej på er

Helt ärligt, vart tog augusti vägen? Månaden med sol och de sista ljusa semesterdagarna...? Den bara försvann i en fin ridå av regn:( Lite trist, men inte mycket att göra åt. Igår och idag har det varit toppenfina höstdagar. Solen strålar utanför fönstret och jag vill bara ut. men just nu tvättar och städar jag här hemma. Gäller attt passa på nu när man är ledig;) Nästa vecka är det inte lika glest mellan föreläsningarna alls...

Ikväll ska vi iväg på lydnadskurs med vårt lilla troll. Undrar hur det ska gå... Haha, jag kan typ se det framför mig, hur han hänger i kopplet och bara vill hälsa på alla andra och skiter totalt i oss^^ Aja, så är det ju. Han är trots allt bara 7 månader ung. Så det är mest lek. Annars brukar han ju faktiskt vara jätteduktig när vi är ute och gå och så. Men så fort det är en annan hund i närheten så försvinner allt annat, inklusiver jag och min älskling:) Äh, det går nog bra.

Annars idag då? Tja, jag fick ju Gilmore Girls-boxen igår så det är lite farligt lockande;) Och så blir det väl en sväng till med trollet också. Bara en massa mys efter städningen alltså. Så nu ska jag sätta fart så det är över snabbt, haha.

Ha en jättebra dag. Och imorgon är det fredag, tänk på det;) Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0