6 oktober

Hej svejs i höstrusket

Ja, idag är det verkligen höstväder ute. Regn, blåst och rusk. Men jag klagar inte, tvärtom tycker jag att det är rätt mysigt. Men jag lider med min stackars älskling som ju har ett jobb som gör att han är ute hela dagarna. Och idag lär det ju inte vara så kul...

Idag var jag uppe i hyfsat god tid och har redan hunnit vara inne i stan en sväng. Jag köpte ett par nya skor. Verkar kanske lite slösaktigt, men helt ärligt så behövde jag ett par höstskor. Jag har bara tygskor eller höstskor med klack och nån dag ibland är det rätt skönt att inte ha klack plus att jag ville ha ett par svarta. Förra året köpte jag ett par jättesnygga svarta som jag tänkte ha ett bra tag och därmed inte köpa nya i år men tro det eller ej; de är puts väck. Jag skojar inte och jag ljuger inte, de är verkligen puts väck. Jag har letat i varenda låda under sängen och i garderoben plus alla utrymmen i garderoben. Dessutom har jag letat där vi har vinterjackor och där vi har våra resväskor. Men icke. Helt sjukt. Jag börjar nästan på allvar fundera på om skor kan promenera iväg på egen hand haha;) Nä, men knäppt är det. Jag lär väl hitta dem nu i nästa vecka eller nåt när jag nu köpt ett par nya. Men det får vara vilket som då.

Nu ska jag äta lite och sen blir det skolarbete resten av dagen. Har en uppsats att skriva på plus att jag har si sådär 500 sidor att läsa... Jätteskoj:( Men då är det tur att min fina älskling ringde för en stund sen och sa att han får semester i januari vilket innebär att vi kan åka iväg en vecka bara han och jag till solen:D Underbat. Längtar redan haha:) Trots att vi inte bestämt vart...

Aja, hoppas ni får en bra dag! Pöss på er

Kommentarer
Postat av: jessica

Det är så störande när man blir av med saker! Och jag blir det ofta haha:(



Gud vad härligt med en resa!! Jag vill också åka iväg!



Kram:)

2011-10-06 @ 12:15:17
URL: http://Jessica-Louise.devote.se
Postat av: jessica

blir avundsjuk igen när jag läser om att resa bort!:(



svar: bra med kaffet ;)



haha, alltid bra med en anledning att shoppa ;)



Det är bättre idag och är nästan helt av med inflammationen, bara att det fortfarande kliar lite och känns konstigt kvar. ögonen är inte röda längre i alla fall!



Nej det gör varken jag eller Magnus, vi ska till Göteborg med min familj över helgen :)



Kram!

2011-10-06 @ 16:20:51
URL: http://jessica-louise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0