3 oktober

Godmorgon

Fyyy vad trött jag är idag. Och har ont i huvudet... Efter en helg ska man väl vara utvilad?;) Men jag har haft en underbar helg. Började med en myskväll i fredags. Vi satt på balkongen fram till klockan åtta och spelade Alfapet. Sen tittade vi på tv en stund och sen tog vi hyfsat tidig kväll. Älsklingen är inte världens piggaste på kvällarna precis haha^^ I lördags började jag med balett och sen var vi hos mina föräldrar och grillade korv. Mysigt det med. Älskar verkligen mina underbara föräldrar♥ Sami blev sen kvar under kvällen eftersom vi skulle iväg på middag hos några vänner. Han har det betydligt roligare hos mina föräldrar såna gånger;) Vi kom sen hem vid halv tre på natten och somnade väl vid tre. Sen skulle vi upp igen halv åtta och åka iväg på höstmarknad. Jag var inte så jättetrött, så det är väl därför jag får allt idag istället;) Dagen var underbart härlig med massor att titta på och massor med fina saker att köpa. Jag är helt kär i lantlig inredning så marknader som den här är himmelriket för mig;) Och så på kvällen åt vi hos mina föräldrar, som alltså också var med på marknaden:) En underbar dag med de jag älskar mest helt enkelt.

Idag är det skola hela dagen, från tio till fem. Undrar hur jag ska orka med det...? Aja, det får ju gå helt enkelt;) Inte mycket att göra åt så att säga. Sen lär jag nog inte göra mer idag om amn säger så. Eller jo, plugga blir det nog en stund. Börjar bli stressigt nu med tenta och arbeten som ska in. Men det får gå det med;)

Hoppas ni får en jättebra dag idag! Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0