18 oktober

Hej på er Åh vilekn huvudvärk jag vaknade med idag... Helt sjukt. Ögonen känns som om de ska ploppa ur huvudet när som helst:/ Inte så kul! Men aja, kanske har min abstinens efter kaffe börjat komma?;) Vi får väl se om det försvinner nu när jag dricker kaffe. Nu har jag precis skrivit klart vår uppsats och skickat den vidare för att se om den är ok. Hoppas verkligen det, är så trött på den att jag kan spy haha;) Men jaja, den ska ju vara bäst så det är klart att jag fixar om det behövs. Sen ska jag skicka in den och så kan jag stryka ett orosmoment från listan. Så himla skönt! Annars idag blir det väl att dra fram alla böcker och läsa, läsa, läsa! Tenta om två veckor. Panik typ. Nä, inte riktigt men lite nervöst är det ju alltid. Nu blir det frukost här hemma. Hoppas ni får en riktigt bra dag idag! Puss på er

Kommentarer
Postat av: Jessica

Trist med huvudvärk! Men skönt att nästan vara klar med uppsatsen ju:) hoppas att du får en bra dag!

Kram

2011-10-18 @ 10:42:03
URL: http://Jessica-Louise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0