17 oktober

Hej hopp:)

Så var det måndag igen. Helgen gick så sjukt snabbt. Fredag kväll var det helkväll med älsklingens bror med flickvän. Mycket trevlig kväll med kebabtallrik, spel och mycket skratt. Vi spelade Kampen mellan kvinna och man och vi tjejer vann tre gånger i rad, det ni;) Riktigt kul var det i alla fall.

Lördagen spenderades i Kristianstad med mina fina föräldrar. Solen sken och i vindstilla lägen var det helt underbart varmt och sönt. Vi gick bara runt och mös och njöt av en härlig dag med shopping, god mat och trevligt sällskap. På kvällen följde mina föräldrar med oss hem och så åt vi minipizzor till kvällsmat:) Riktigt mysigt!

Söndagen försvann snabbt också. Jag och älsklingen började med en promenad i ett härligt höstväder, åter igen, och köpte med oss frukost hem. Vid ett åkte vi iväg till en kennelträff där Sami fick hälsa på sin släkt och mysa med dem lite. Eller rättare sagt, han fick utstå prövningen att se en massa jämlikar utan att få hälsa på alla... Men jag tror han njöt ändå för han var helt slut när han kom hem^^

Så helgen var fullspäckad och gick så himla fort. Nu är jag ensam hemma igen och ska skriva, skriva, skriva på vår uppsats. Den ska in på onsdag och jag börjar starkt tvivla på om den är så bra som jag hoppas den ska bli... Usch, jag får ont i magen av sånt här ju:/

Aja, det får gå som det går helt enkelt.

Hoppas ni får en bra dag idag! Puss och kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0