11 oktober

Godmorgon

Lite piggare idag, men bara lite:) Nä, är väl så pigg som man kan vara klockan åtta på morgonen. Jag har ändå fått sova många timmar och är väl mer eller mindre ikapp nu igen. Jag börjar kanske bli gammal som tar två dagar på mig att återhämta mig efter att ha varit vaken halva natten. Vill bara påpeka att det inte har med dryckesintag att göra eftersom jag slutar innan det blir jobbigt dagen efter;)

Idag är det skola igen. Först lite grupparbete vid tio och sen föreläsning 13-15. Efter det blir det att åka hem och plugga och sen träna! Nu har jag äntligen lyckats få ihop ett hyfsat fungerande träningsschema igen. Det har ju varit lite si och så med det på sistone eftersom jag haft mycket i skolan. Men med hemmaplugg så hinner jag med mer än vanligt så det känns ju bra:)

Förhoppningsvis hinner älsklingen och jag med att umgås lite också. Vi har inte mycket tid ihop just nu... Är vi inte iväg på vars ett håll på kvällarna så är vi iväg tillsammans med vänner och bekanta på helgerna. Vilket är jättehärligt, missförstå mig inte nu. Men det är därför de små stunderna vi har för oss själva är så värdefulla:) Men jag älskar ju att ha fullt upp så för min del gör det inte så mycket. Och så har vi vår resa i januari att se fram emot:)

Nu måste jag sätta fart här om jag ska hinna med frukost, hund och sminkning;) Hoppas ni får en härlig dag! Pöss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0