29 november

Hej på er Hur är det med er idag då? Min lilla skara som läser;) Har mellan 5 och 15 läsare, haha. Men ändå jättekul att någon läser såklart:) Helgen som gick var underbart härlig. Fredag julpyntade jag och sen kokade vi skinka på kvällen och hade det allmänt mysigt. På lördagen var det hundutställning så Sami fick bada på fredagkvällen också. Han verkade nästan njuta den här gången. Eller så har han bara insett att det inte är lönt att försöka smita haha;) Det gick i alla fall jättebra på utställningen. Sami blev bäst i rasen och hamnade på topp tio i finalen. Så vi var mer än nöjda med honom. Han skötte sig dessutom jättebra så det kunde inte varit mycket bättre:)På kvällen sen var vi hos älsklingens föräldrar på födelsedagskalas. Mycket mysigt. På söndagen hade vi adventsmiddag här hemma med julmat och glögg. Jag älskar verkligen julen. Det är helt klart den absolut bästa högtiden på året. Varm och kärleksfull. Jag kan aldrig få nog av alla julsaker, julmusik och alla juliga dofter. Är nog lite kär i julen;) Nu är vardagen tillbaka och igår gjorde jag en massa hemuppgifter till skolan och på kvällen tränade jag och älsklingen. Det känns som om jag är på väg tillbaka till samma form som jag var i förra sommaren. Efter min muskelinflammation i december så har jag varit relativt trögstartad så det är först nu som jag börjat komma tillbaka. Japp, det har tagit en evinnerlig tid;) Men nu kör jag på! idag blir det plugg och sen jobb ikväll. Helt ok dag ändå:) Hoppas ni får en härlig dag. Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0