22 oktober

Hej på er

Oj vad längesen det var jag skrev här då:) Och inte hinner jag skriva så mycket nu heller egentligen. Livet rullar på i 180 typ. Tentor och plugg har gått sådär på sistone. Har väldigt lite motivation men vad gör man? Ska se till att hugga i ordentligt nu innan jul så att jag kan vara lite ledig sen:) Det ska gå den här gången!

I övrigt så har jag och älsklingen det bättre än nånsin:) Ständigt nykära hehe;) Vi har många mysiga stunder och hittar på en massa kul. Underbart att ha sin pojkvän som bästa vän<3 Dessutom tränar vi ihop nu också vilket jag tycker är underbart roligt. Äntligen så har mitt tjat lönat sig haha:)

Nu ska jag snart iväg till jobbet. Hoppas ni har det bra där ute. Pyss och kram


Kommentarer
Postat av: Alexandra Kjellman

Kul att du och din pojkvän har det så bra! =)

2011-11-28 @ 15:46:54
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0