17 oktober

Hej på er

Idag skiner solen och jag med den;) Har redan hunnit tvätta och vara ute och springa. Och duscha. Så nu sitter jag och ska plugga en stund. Senare ska jag faktiskt iväg och fixa naglarna. Inte för att jag har tid med det egentligen men vill unna mig nåt lite lyxigt efter senaste tidens stress.

Apropå stress så måste jag verkligen lära mig att koppla av hjärnan ibland. Jag tänker alldeles för mycket och planerar massor i förväg. När det sen inte blir så får jag panik. Lite sjukt va...? Så jag ska försöka ta en sak i taget och fokusera hundra procent på det. Jag måste göra en förändring i livet med tanke på att jag fick veta att jag har förhöjt blodtryck sist jag var hos barnmorskan. Ska dit på torsdag igen och då får vi se vad som händer. Ev så ska "jag" skickas vidare så de kan kolla vad det är... Lite skrämmande:/ Aja, det löser sig:)

Nu ska jag läsa lite så jag känner att jag gjort det jag tänkt.

Hoppas ni har en bra dag! Puss på er:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0