Om imorgon

Hej igen:)

Här går pluggandet sådär bra. Så mycket annat som är roligare jue;) Hehe, nä, men det mesta känner jag faktiskt igen nu när jag repeterar. Det är ju trots allt en omtenta nu på måndag. Tragiskt nästan ju, haha. Det är ett år sedan jag skrev den ordinarie tentan. Nu får jag fan se till att klara det här ju;)

Aja, som rubriken antyder så tänkte jag avslöja vad jag ska göra imorgon. Jag ska på ett antagningsprov till journalistprogrammet i Lund. Jag har länge velat plugga där så jag hoppas på att jag ska göra bra ifrån mig, men det vet man aldrig. Jag är bra på att skriva kanske, men nutidsfrågor(som provet går ut på) är inte min starka sida direkt:P Men jag hoppas verkligen det går bra. Har suttit och filat på en självpresentation som de vill ha in också innan idag. Så jag har inte bara skolkat från plugget, hehe;) Aja, men nu vet ni!

hoppas ni har det bra. Nu ska jag fortsätta plugga och sen blir det rep ikväll igen. Härligt:) Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0