9 maj

Godmorgon!

Idag vill jag först och främst skänka en tanke till världens finaste syster. Tänker massor på dig sys, ta hand om dig♥ Och GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!! Hoppas du får en toppenbra dag:D

I övrigt är det här en stor dag för Sami också. Idag är nämligen första gången han ska vara ensam hemma i mer än två timmar! Spännande. Han har klart varit ensam hemma förr, men som sagt bara två timmar då. Så vi får se hur det går. Men det går säkert bra. Han har varit så duktig alla de andra gångerna. Men är ändå lite nervös så klart:)

Så det är alltså skola för mig idag. Sen har jag bestämt mig för att testa att göra en av mina ekonomitentor redan nu så det blir en massa plugg när jag kommer hem. har lagt upp ett schema för hela veckan., Hur skönt vore det inte att bli av med den ena nu och bara ha en i sommar liksom? Hoppas verkligen på det här. Men fick reda på detta i förra veckan så räknar inte med något om man säger så;)

Ikväll är det dans som vanligt. Kommer att ha repetitioner hela den här veckan och sen föreställningar i helgen. Kom gärna och titta;) Biljetter finns på kulturcentralen.se.

Hoppas ni får en toppenbra dag idag! Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0