30 maj

Hej svejs

Gud vad fort tiden går. Snart är det juli, sommarlov, semester och härligheter:) Jag ser verkligen fram emot den här sommaren. Trots att jag jobbar så har jag många bra tider så jag slutar tidigt. Känns riktigt bra att se fram emot ett så bra schema:) Blir lite lättare att jobba även om jag garanterat kommer tröttna till slut, hehe. Aja, så är det väl med alla jobb.

Idag är jag ledig. Jaa, helt j*vla ledig. Ursäkta ordvalet, men det är evigheter sen jag avr helt ledig utan att behöva plugga eller nåt så det känns så himla bra. Samtidigt som det ju faktiskt känns lite konstigt:) Lite tomt liksom... Vad ska jag göra nu typ, haha;) Men jaja, jag har ju en busig liten valp som gärna vill gå ut i det fina vädret så det blir nog en tur om en stund. Han håller på att tappa tänder stackaren. Men älsklingen och jag jublar hehe. Lite taskigt kanske, men han har varit så himla bitig nu när tänderna kliat så vi är bara glada att det är över;) Nu kanske vi kan börja njuta av att ha hund och inte bara jaga efter honom för att han inte ska bita sönder allt:)

Aja, jag ska nog kunna underhålla mig idag. Sen ikväll blir det träning!! underbart. Har verkligen fått tillbaka suget efter att träna och det känns så himla bra. Jag tränar typ 4 gånger i veckan nu. Skulle ju vilja träna 7 gånger i veckan, men är försiktig med knäna. Det var ett tag sedan de kändes av nu... Så jag vill inte riskera att det kommer tillbaka. Dessutom har jag fått en konstig svullnad på ena foten som vägrar ge med sig. Den ömmar, men det gör inte ont när jag går. Skitskumt. Men men, det är väl bara att vänta ut:)

Hoppas ni får en toppendag trots att det är måndag:) pöss på er

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Skönt att du ser ljuset med sommaren. Jag skulle väldigt gärna vilja ha ett inlägg från dig denna vecka, går det? :)

Kram

2011-05-30 @ 20:41:23
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0