29 maj

Hej på er

Men usch vad trögt bloggandet går nu då;) Men det är så få läsare och då är det inte riktigt lika kul ju;) Nä, men jag hinner helt enkelt inte med allt nu. Skolan tar massor med tid och så tränar jag typ varje dag. Underbart:)

Snart är det sommarlov dock så då kanske det blir lite mer action här i bloggen.

Idag har jag redan hunnit vara och räna Yoga på morgonen. Perfekt sätt att börja dagen på. Ska fortsätta med yoga och pilates hela sommaren så kanske jag kan slippa alltför mycket träningsvärk efter första danslektionen haha. Det gör ju inte saken sämre att det är sjukt roligt att träna också:)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag hem till min älskade underbara mamma och gratta henne på Mors dag.♥Men alla dagar borde klart vara Mors dag. Jag har i alla fall världens bästa mamma:)

Hoppas ni har/får en jättehärlig söndag! Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Klart jag vill ha med dig med på min blogg... Ska vi höras under dagen om detta på msn eller nått?

Kram

2011-05-29 @ 12:38:34
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0