25 maj

Godmorgon på er

Fy tusan vad trött och gäspig jag är idag. Gick upp tidigt igår också ju så jag är inte direkt utvilad ju;) Aja, så är det. Tvätt idag så det är därför jag är uppe tidigt. Annars hade jag nog legat med huvudet på kudden en stund till. Men ska inte klaga, kan vara skönt att få ut max av dagen;)

Senare idag ska jag iväg och träffa underbara Karin. Vi ska nog se på film och bara vara och prata en massa. Alltid skönt att få prata av sig. Särskilt just nu... Usch nä, nu ska jag inte försöka plantera en bild av att jag är leldsen och deppig här för det är jag inte:) Men det är skönt att få prata ut bara;)

Ikväll blir det kanske träning. Har inte bestämt mig än och får se om Karin vill med. Men om det blir av ska jag faktiskt gå på pilates. Jag tycker det är toppenbra träning och lite annorlunda. Man tränar liksom hela kroppen utan att man egentligen känner det. Men dagen efter... Då känns det:) Perfekt.

Så vi får se vad dagen bjuder på. Ska hinna skriva projektarbete mitt i allt det här också.. Hm, får se till att planera ordentligt helt enkelt:)

Hoppas ni får en härlig dag! Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jennica - 18 år och gravid

Följa varandra via bloglovin? :)

2011-05-25 @ 09:21:06
URL: http://jennica.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0